Kategóriák

2011. április 19., kedd

Képekben rólam.....


Joe bácsi meghívott egy érdekes játékra , sőt kaptam még mellé egy jópofa díjat is.  :)
Tíz dolgot kell megmutatnom magamról képekben, amit szeretek. Nem volt könnyű, de íme, itt az a tíz kép, ami  jellemez engem :) ♥♥

Szalajka-völgyi kirándulás
Osztályom 2008-ban :)

Barátnőim :) ♥♥♥


Dédimamám veteményezés közben :) 

Túrázás a friss levegőn

Házi nyuszink :) ♥

A legjobb barátnőm és én  :) ♥♥♥

Húgom :) ♥

Unokanővérem és én :) ♥
Méhecske :)












5 megjegyzés:

  1. Összegezve tehát a legfontosabb számodra a család, a barátok, a jó társaság, az állatok és a természet szeretete... Jól mondom? De hol a röplabda? :) Ja, biztos nem volt róla képed!
    Jól van Bogi, ez ügyes lett!

    VálaszTörlés
  2. Nem volt a röpiről képem azért nem tettem fel :)
    Köszönöm :)

    VálaszTörlés
  3. Sziia Bogyó!!
    Nagyon tetszik a blogod. Örülök neki, hogy én is helyett kaptam a Barátnőid-es képen. :))
    Nagyon szépek a képeid. :)
    Továbbra is követni fogom a blogod.
    Puszii Lauraa

    VálaszTörlés